منظور از دور ریخته شدن تراکت چیست؟

هزینه های بالای طراحی و چاپ تراکت در حال حاضر بسیار مهم تر از هزینه تراکت پخش کن است و در برهه زمانی فعلی دور ریخته شدن تراکت ها اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

همانگونه که می دانید توزیع تراکت بهترین روش تبلیغاتی است. اگر شما دارای کسب و کار نو پا در شهر تهران هستید و نیاز به این دارید که خدمات و محصولات خود را به مشتریان خود معرفی کنید بهترین روش تبلیغاتی محلی تراکت و بروشور است.

مرکز پخش تراکت تهران تعریفلاکس جامع تری از دور ریز دارد و صرفا دور ریخته شدن اوراق تبلیغاتی به داخل سطل های زباله در نظر نمی گیریم بلکه مهم تر از آن کیفیت توزیع تراکت است…..

به عنوان مثال فرض کنید شما صاحب یک کلینیک زیبایی هستید که مخاطبان شما خانم هایی در حدود سنی مشخص است با این حساب در صورتی که تراکت پخش کن تراکت های شما دست آقایان بدهد در واقع تراکت های شما دور ریز شده است. شرکت پخش تراکت تهران به خوبی این مسائل پرداخته است و تراکت ها هدفمند و تضمینی پخش خواهد شد بدون دور ریز انجام میشود.

پخش تراکت و استفاده از آن

تراکت ها در خیابان (عملی شناخته شده با عنوان “پخش تراکت” یا “پخش اعلامیه”) تحویل مردم داده میشود؛ به صورت خانه به خانه پخش میشود؛

بر روی تابلو اعلانات؛

در زیر برف پاک کن های شیشه ی اتومبیل ها؛

پخش در خیابان؛

و یا به کیوسک های تلفن؛ دیوار؛ و یا دیگر سطوح چسبیده میشوند.

تابلو اعلانات در پردیس های کالج؛ کافه ها؛ خانه های ملاقات ها و بازار های کوچک یافت می شود.

تراکت های فعلی در تولید کارت های براق 300 گرم در هر متر مربع تولید می شوند، در حالیکه اعلامیه ها ممکن است با وزن 130الی 170 گرم در مترمربع تولید شود و می تواند یک فرم بسیار موثر بازاریابی مستقیم باشد.

 

هدف ما جذب اعتماد و رضایت صد در صدی شماست از همین رو خدمات خود را به گونه ای ارائه خواهیم داد که اطینان و اعتماد شما کاملا جلب گردد در همین راستا نیروهای خود را گلچین کرده ایم و هر نیروی بی مسولیت و کم کار را سریعا از سیستم خود حذف می کنیم تا اعتبار و نام تراکت سنتر خدشه دار نگردد ما پخش تراکت در تهران را برای تمامی مشاغل و کسب و کارها با بالاترین راندمان و بازخورد انجام می دهیم . و در کنار خدمات درجه اول خود قیمت های فوق العاده ای را نیز ارائه می دهیم .
انتخاب شما افتخار ماست و قدر این اعتماد شما را می دانیم

از این که همواره تبلیغات پخش تراکت خود را می سپارید مرکز پخش تراکت تهران از شما مشتریان عزیز قدردانی و تشکر می کند.

جهت اطلاع از قیمت پخش تراکت تهران و مشاوره با شماره های زیر تماس بگیرید.

۰۹۳۷۰۸۸۱۹۷۲

۰۹۱۸۷۷۷۶۸۲۶