تبلیغات یکی از روش‌های افزایش فروش وپیشرفت کسب و کار است. تبلیغات روش‌های مختلفی دارد، پخش تراکت کاغذی، تبلیغات تلویزیونی و بنرهای مختلف محیطی از روش‌های تبلیغاتی محسوب می‌شوند. معمولا تبلیغات ارزان را بصورت چاپی درنظر می‌گیرند. چاپ روی تراکت، چاپ روی لیوان کاغذی، چاپ بنر و … .

لیوان کاغذی تبلیغاتی

لیوان کاغذی به عنوان یکی از اقلام پرمصرف روزانه یکی از کالاهای مناسب برای چاپ و تبلیغات برند محسوب می‌شوند. البته تبلیغات را باتوجه به نوع کسب و کار انتخاب می‌کنند. مثلا چاپ تراکت تبلیغاتی بیشتر برای کسب و کارهایی استفاده می‌شود که بیشتر مخاطبین آن‌ها رهگذران و مردم عادی هستند. از لیوان کاغذی تبلیغاتی بیشتر در محیط هایی استفاده می‌کنیم مرتبط با حوزه‌ی کسب و کار ماهستند. به عنوان مثال شما یک فروشگاه وسایل پزشکی دارید. می‌توانید لیوان های یکبار مصرف کاغذی تولید کنید که بروی بدنه آن‌ها تصویر برند شما چاپ شده است و آن لیوان ها را در آبسردکن های بیمارستان‌ها استفاده کنید. تبلیغ روی لیوان کاغذی با چاپ برندتان بروی بدنه لیوان کاغذی می‌تواند، با توجه به انتخاب محل قراردادن لیوان‌ها می‌تواند یکی از گزینه‌های تبلیغاتی شما باشد.

البته استفاده از لیوان کاغذی تبلیغاتی یکی از روش‌های تبلیغاتی است که با توجه به اینکه بازدهی خیلی بهتری نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی چاپی می‌تواند داشته باشد ولی هزینه بیشتری را نسبت به تبلیغات تراکتی کاغذی به شما تحمیل می‌کند.

شرکت تولید لیوان کاغذی تبلیغاتی بهکام

امروزه شرکت‌های بسیاری از چاپ روی لیوان‌های کاغذی برای تبلیغات استفاده می‌کنند و این می‌تواند تاثیر چشمگیری در افزایش آگاهی از برند در بین مخاطبین داشته باشد. در این بین شرکت لیوان کاغذی بهکام به عنوان یکی از شرکت‌های تولیدی ظروف و لیوان کاغذی، کلیه خدمات چاپ روی لیوان کاغذی و ظروف کاغذی را برعهده دارد و از این نظر به کلیه‌ی شرکت‌ها و برندها برای تبلیغات آن‌ها بروی لیوان کاغذی خدمات می‌رساند.

مزایای استفاده از تبلیغات روی لیوان کاغذی نسبت به تراکت کاغذی

استفاده از لیوان کاغذی تبلیغاتی نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی چاپی دارای مزایایی است که در زیر بیان می‌کنیم:

  • تبلیغات روی لیوان کاغذی نسبت به سایر روش‌های تبلیغات محیطی مانند پخش تراکت بسیار هدفمندتر هستند و کاربران دقیق ترین را با توجه به مکانی که لیوان‌های تبلیغاتی را در ان‌جا قرار می‌دهید می‌توانید هدف قرار دهید. در عوض تبلیغات روی تراکت کاغذی و بنرهای محیطی که بخش وسیعی از افراد را به صورت گسترده مورد هدف تبلیغاتی خود قرار می‌دهند.
  • هزینه تولید لیوان های کاغذی تبلیغاتی نسبت به بنرهای محیطی بسیار کمتر است ولی نسبت به تبلیغات تراکتی هزینه بیشتری را متحمل کسب و کار می‌کند.
  • تبلیغات تراکتی نسبت به لیوان های تبلیغاتی کاغذی محیط شهری را زشت و کثیف می‌کنند، در صورتی که استفاده از لیوان های کاغذی تبلیغاتی معمولا در محیط های بسته و سازمان‌ها است و این در آلوده کردن فضای شهری نقش کمتری دارد.
  • پخش تراکت ۰۹۳۷۰۸۸۱۹۷۲

می‌توانید یکی از محصولات و ظروف کاغذی تولیدی بهکام که مناسب تبلیغات می‌باشد را در لینک زیر مشاهده فرمایید.

http://www.behcam.com/product/6/%DB%B7%DB%B0-%D8%B3%DB%8C-%D8%B3%DB%8C.aspx